Voordat we gaan samenwerken zal ik eerst iets over mezelf vertellen. Mijn naam is Irina, ik ben 31 jaar en geboren en getogen in een stadje onder de rook van Rotterdam. Structureren, overzicht creëren, plannen, organiseren, anderen helpen en ontzorgen: hier ben ik goed in en dit is mijn passie.

Al van jongs af aan ben ik een echte regeltante, én het zat er al vroeg in dat ik wist dat ik andere mensen wilde helpen. Uiteindelijk heeft dit erin geresulteerd dat ik een opleiding in het sociale werkveld gevolgd heb. Na het afronden van mijn bachelor in 2014 ben ik in meerdere branches en binnen verschillende functies werkzaam geweest. Zo heb ik coördinerende functies gehad binnen meerdere (internationale) bedrijven en ook binnen de (forensisch psychiatrische) zorg. Werken als een spin in het web in de vorm van structureren, overzicht behouden, plannen en ontzorgen heeft hierin altijd een centrale rol gespeeld.

Als Virtual Assistant maak ik het ondernemersleven van mijn klanten graag nog fijner. Het is mijn missie om voor jou meer balans te creëren, zodat jij van daaruit meer tijd en energie hebt om verder te groeien als ondernemer. Ik help je graag met orde en overzicht creëren en het maken van haalbare planningen. Daarnaast vind ik het leuk om samen met jou te kijken naar de dingen die binnen jouw bedrijf geoptimaliseerd kunnen worden zodat jouw bedrijf nog verder kan groeien.  

Iedere ondernemer is anders en heeft een andere hulpvraag; mijn uitdaging is om samen met jou te onderzoeken waar jouw hulpvraag ligt en samen te kijken wat hierin werkt. Een persoonlijke klik vind ik hierin het belangrijkste: het hoe, waar en wanneer komen we wel uit en dat bespreken we van tevoren, zodat we beide weten waar we aan toe zijn. Mijn ondersteuning voer ik met veel passie en zorg uit, zodat jij je kan richten op de dingen waar jij goed in bent. En de rest met een gerust hart aan mij over kan laten.

Over mij VA Irina